تولد فرشته ی آسمونی

ســـــــــلام

۲۹ خرداد روز تولد یه فرشته ی آسمونی یه گل مهربون خدا  آجی مهشید عزیزم بود.....



تولــــــــــــــــــــــدت مبارک آجی جوووووووووون




روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد اما اونروز هوا اصلا ابری نبود این فرشته ها بودن که داشتن گریه میکردن چون یکی از میونشون کم شده بود....


باز کن پنجره ها را که نسیم

                    روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

                     وبهار

                    روی هر شاخه کنار هر برگ

                    شمع روشن کرده است

                                     

http://www.free2upload.com/images/92926017050662365917.jpg


Ilove you mahshid


هزاران بار تولدت رو تبریک میگم ایشا الله همیشه زنده باشی


ببخشید کیک داشت فراموشم میشد بفرمایین اینم یه کیک خوش مزه دست پخت خودم


http://www.free2upload.com/images/26225025317272428170.bmp



سیر ندین؟خب ژس یه کیک دیگه می آرم

birthday-cake2.png



اینم کادوی من


تصویر اصلی را ببینید



راستی داشت یادم میرفت بگم من کم کم دارم وبم رو منتقل میکنم بعد ادرسش رو میذارم .

امیدوارم خوش گذشته باشه تا آپ بعدی بای