تابلوی نقاشی ام

ســــــــــلام!!!!!!

خوبیـــــــــــــــــد؟

خوشیــــــــــــــــــــــــد؟

ســــــــــلامتیـــــــــــــــــــد؟

خــــــــوش میـــــــــــــــــــــــــگذره؟

خدا رو شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر!!!!

 این عکس تابلوی نقاشی که امروز کشیدم


http://www.free2upload.com/images/06260447082213356711.jpg


خوشگله؟؟!!


اینم عکس عروسک کیتی خودم


http://www.free2upload.com/images/58409849587039231764.jpg

تعطیلات خوش میگذره؟؟

من تصمیم گرفتم وبم رو منتقل کنم بعد آدرسشو براتون می نویسم حالا چند تا چیستان می نویسم اونایی که جواب درستو بنویسن جایزه دارن


چیستان


آن چیست که شیرین است ولی ولی مزه ندارد    سنگین است ولی وزن ندارد؟؟؟؟


آن کدام شب تاری است که در میان روز دیده می شود؟؟؟؟؟




امیدوارم خوشتون اومده باشه دوســـــــــــــــــتون دارم تا آپ بعدیبای....



نظرات 11 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.shafig.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اگه با تبادل لینک موافقی بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
بیا ببین چقدر دوست دارم
بدو بیادوست من__________$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_____________ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°_____ _$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
_____________€ ________________$$$$
_____________€._______________$$$$$
____آپم ______€.._بیا منتظرتم_ $$$$$$$$

آرش پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://khoro-mah.blogfa.com

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست
بین من وعشق تو ولی فاصله ای نیست
گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست
پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف
تو رفتی و دگر اثری از چلچله ای نیست
گفتی یه کم فکر خودم باشم و ان وقت
جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست
رفتی تو ، خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

صدف پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

پریسا (پری شهر قصه ها) پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://pary88.persianblog.ir/

سلام شیواجون مرسی که خبرم کردی .

تابلو ی نقاشی ات خیلی قشنگه .

من این قدر دوستت دارم ۱۲۳۴۵۶۷۹۸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



پریسا (پری شهر قصه ها) پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://pary88.persianblog.ir/

مرسی که به وبم سر زدی .




{دوست دارم عزیزم }


********************************************************

پریسا (پری شهر قصه ها) پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://pary88.persianblog.ir/

اپ امروز خیلی قشنگ بود *

***********مرسی که سرزدی **********










***************دوستت دارم عزیزم ************


















*************بازم بهم سربزن ************


















***************************************


***********خدانگه دار گلم*****************




































***************************************************

حانیه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام شیوا جون دلم برای نقاشی های خوشگلت تنگ شده بود عروسکت منو کشته
راستی چرا عکستو نذاشتی
دلم برای دیدن قیافت و گل یا پوچ بازی کردن باهات تنگ شده

منم با همه چیت دلم تنگیده...

حانیه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
سلام عزیز
من آپم
به من هم سر بزن-مرسی

حتما گلم

نفیسه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام آجی
خیلی قشنگ بود عزیزم
پس هنرمندی
موفق باشـــــــی آجی
بای تا های

مرسی اومدی آجی جووونم

حانیه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

توچپ

نه خیر نه خیر تو راست

و پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.shafig.blogfa.com

سلام مهربونم
لینکت کردم
تو هم منو با این اسم لینک کن
؛اگه حوصلت سر رفته بیا اینجا؛
خیلی ممنووووووووووووووووووونم عزیزم
[بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب]
[بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب]
[بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب]
[بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب]
[بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب][بوسه][گل][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد