لا لا و شهر عروسکان

روزی روزگاری در یک دهکده سبز دختری به نام لا لا با پدر و مادر فقیرش زندگی میکرد.

پدر لالا کشاورز بود و هر چه را که در می آورد به حاکم ظالم مالیات پرداخت می کرد برای همین خانواده ی لالا روز به روز فقیر و فقیر تر میشد از آنجایی که لالا یک دختر بچه بود وعروسک دوست داشت خیلی ناراحت بود که چرا او هم مانند دیگر دختر بچه ها حتی یک عروسک هم ندارد.3.gif روزی از روز ها که لالا همراه پدرش برای فروش محصولات کشاورزی به شهر رفته بود دخترانی را دید که مشغول بازی با عروسک هایشان بودند خیلی دوست داشت نزدیکشان شود و با آن ها بازی کند اما چون عروسکی نداشت این کار را نکرد.لالا ارام آرام اشک می ریخت پدرش او را دید و برای اینکه سرش را گرم کند او را به تمشای یک نمایش عروسکی برد.

در پایان نمایش مسابقه ای برگزار شد این مسابقه قصد انتخاب یک صدای خوب برای عروسک را داشت.

بچه ها یکی یکی می رفتند و مسابقه میدادند تا اینکه نوبت به لالا رسید.

لالا با ترس و لرز جلو رفت و مسابقه داد .مسئول مسابقه که از صدای لالا خوشش آمده بود تصمیم

گرفت او را به عنوان صدا پیشه ی عروسکان انتخاب کند از آن روز به بعد لالا به جای عروسکان صحبت مکرد و دیگر تنها نبود.11.gif



myspace-candybardolls18.gif34.gif3.gif29.gifmlas.ir



نظرات 44 + ارسال نظر
آنی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام شیوا جون
وقتی اسم وبلاگتو دیدم امدم
آخه منم یه پسر کوچولو دارم که هر شب ازم میخواد یه قصه جدید براش تعریف کنم و منم دیگه هر چی قصه بوده و بلد بودم گفتم حالا امشب یه قصه تازه براش میگم
ممنون عزیزم
عکس پسرم تو وبلاگم هست اگه دوست داشتی ببین
البته مال چند سال پیشه
موفق باشی

آموزشگاه خوارزمی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://poreftekhar.blogsky.com

سوالات کنکور 89

نجمه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام آجی جووووووووووووونم الهی من قربونت برمم..
آجی به خدا اینم نمیاد..آجی به خدا وقتی بازش میکنم چندتا حرف شکل خط چینی ها میاد..
آجی من خیلی دوست دارم داستانت رو بخونم قربونت برمممممممممممم آجی ببخشیدا اما نمیشه یه کاری کنی بشه بخونمش؟؟
آجی جوووووووووووون تو هر وقت که دوست داشتی زنگ بزن قربونت برممممممم من.
آجی خیلی خیلی خیلی دووووووووووووووووووووووست دارممم بوووووووووس بووووووووووووووس بوووووووووس

بهزاد دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.elaheysharghe.blogfa.com

ممنون از حضورت شیوا جون
من هم شما رو لینک کردم منتظر حضور دوبارت هستم عزیزم

Free2Upload.com چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام خوبی وب خیلی باحالی داری ایوللللللللللللللللللللللل

ریحـــــــــــــــانه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.reyhaneh1374.blogfa.com

سلام شیوا جان

از اینکه لطف داری و همیشه به وبلاگ من سر میزنی ممنونم

وبلاگ شما هم واقعا زیباست

موفق باشی

در ضمن لینک شدید

سلام شیوا جوووون.. عزیزم آره من مواف چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام شیوا جوووون..
عزیزم آره من موافقم اگه میشه منو با سلطان قلبها(نجمه)لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم..دوست دارم عزیزم

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام شیوا جونم ممنون منم لینکت کردم عزیزم..
دوووووووووست دارم گلممممم

فاطمه گلی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام عزیزم
وبت خیلی نازه
منم خوشحال میشم باهات دوست باشم
منم به اسم شیوا لینکت کردم تو هم به هر اسمی دوست داشتی منو بلینک
برای بهتر شدن وبت باید دوستای زیادی پیدا کنی
بعد برای آپات خبرشون کنی و چند تا چند تا بارشون نظر بذاری تا اونا هم برات جبران کنن
ولی در اول مهمترین اینه که آپای خوبی داشته باشی از اتفاقاتی
که برات میفته حالا بامزه یا ناراحت کننده فرق نمی کنه کلا جذاب باشه بنویس
خب این نظرو تایید نکن
منتظرتم بازم بیا
بعد بگو کلاس چندمی اولی یا دوم
من دومم
فعلا

فاطمه گلی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام گلی
مرسی لینکم کردی
خوشحال میشم باهم دوست باشیم
فعلا

پور صادقی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
لینکتون کردم شیوا خانم
ما هم رادیو کودک و نوجوان هستیم

مهشید چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام شیوا جون وبت عالیه اگه با تبادل لینک مواق بودی خبرم کن
از امروز یکی از اجی های من شدی
دوستت دارم اجی شیوا
درپناه حق

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام شیوا جووووونم قربونت برم عزیزم ببین مهشیدجوون آدرسشو درست نزده واست این آدرسش:www.setayesh1382.blogfa.com
دووووووووووووست دارم آجی جووون بوس بوس

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

آجی جووون اون وبلاگی که آدرسشو بهم داده بودی میگه آدرسش نیست..چیکارکنم؟؟؟
دوست دارم عزیزم..

پریناز چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی سرزدی خانومی:)
وبلاگت خیلی نازه
من لینکت کردم
بازم بیا
فعلا

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام شیواجوووووونم عزیز دلم من رفتم خیلی باحال بود اما نشد نظر بزارم حتما حتما فردا صبح دوباره میرم و نظر هم میزارم..
دووست دارم عزیزم

دلشکسته چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
خوبی؟
وب جالب و شادی دارید.حتما سرفرصت میخونمش.در ضمن هر کمکی خواستی من در خدمتم
درد و دل هام به روز شد
حتما بیا و بخونش
منتظرتم

مهشید چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام اجی جووووووووووووووون من یکی یه دونه ام ولی حالا کلی اجی گل مثل تو ونجمه جون دارم عزیزم منم لینکت کردم اجی جووووووووونم
دوستت دارم
درپناه حق

عباس کریمی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی داری...
شاد و پر امید باش...

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام آجی شیوا جووووووون خوبی؟؟؟ اومدم یه سر بهت زده باشم ...دوووووووووووووووووووووووست دارم گلممممممم..
بوووووووووووس بوووووووووس

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

اره ابجی ممنون میشم

حامیان وبلاگ نویسان کودک و نوجوان چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
از اینکه به ما سز میزنید متشکریم .در مورد تبادل لینک باید بگم ابتدا شما مارا با نام حامیان وبلاگ نویسان کودک و نوجوان لینک کنید و بعد به ما اطلاع بدید تا شما رو لینک کنیم .با تشکر
بازم بهمون سر برنید .بای

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

خواهش میکنم عزیز دلم وای واقعا مرسی آجی جوووونم واقعا قشنگ بود راستی آجی چرا خط اولی خاموشه؟؟
آجی جوووووووووووووووووووووووونم تهران زندگی میکنید؟؟

شمیم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام شیوا جوووون
مرسی که سر زدی..لینکت کردم.
موفق باشی

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

خواهش میکنم آجی جووون اشکال نداره عزیزم ما هم شیرازیم عزیز دلم..
منم آجی جووووون خیلی دوست دارم
بووووس بووووووووس

نرگس آهوی مهربون بهاری چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام..باشه گلم..
موفق باشی

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ

باشه آجی جون حتما میزارم گلممممم منم دوووووووووووووست دارم عزیز دلم..بوووووووووووووس بووووووووووووووس

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ

_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_**ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________قربونت برم آجی جوووونم

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

´´´´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)i(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
¶¶¶´´´´´¶¶´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯) .¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶(¯`v´¯)آجی شیوا جووووووووووووووونم
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶(¯`v´¯)(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶(¯`v´¯) .•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
¶¶¶´´´´´¶¶´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) ¸.•´¸.•*´¨)
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨) من
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶(¯`v´¯)
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•دوست دارم

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.آجی جووووووووونم ددوووووووووووووووووووووووووووووووووووستتتتتتتتتتتتتتت داااااااااااااااارمممممممممممممممممممممممم

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

آجی جووووووونم ببخشید فدات شم زنگ زدی گوشیم خراب بود خاموش شد ببخشید عزیز دلم..
بووس بووووووس

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

خواهش میکنم آجی جونم به خوشکلی انیمیشن های تو که نیست راستی آجی جووووووووونم میخواستم بعد که قطع شد برات زنگ بزنم حرف بزنیم اما خاموش بود..
دوووووووووست دارم عزیز دلم..

عباس کریمی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

عباس کریمی
سلام
شما هم لینک شدید...
ما هم خبرگزاری نوجوان(برف سپید ) هستیم......
شاد و پر امید باش

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

آجی جون حتما به اونم سر میزنم..گلمممممممم وای آجی جون الهی من بمیرم چی شده؟؟؟؟؟وای خوبی الان بهترشدی آجی؟؟؟منم آجی خیلی خیلی بدم آجی دایی مامانم فوت شده وای نمیدونی دارم میمیرم وای آجی جون خیلی دوسش داشتم براش خیلی ناراحتم..خیلی.
آجی جووووووووونم نبینم مریض باشی الان بهتری فدات شم؟؟
خیلی دوووووووووست دارم آجی بوووووووووس بووووووووووووس

دلشکسته چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
شما فقط دوست دارید آمار بازدید وبلاگتون بالا بره
فرقی نمیکنه طرف چی تو وبلاگش نوشته
شما اصلا مطلبی که گذاشتمو خوندید؟خدایش؟؟؟؟

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

قربونت برم آجی مرسی ممنون..
دووووووووووووووووووووووست دارم آجی جوووووووووووونم درپناه حق آجی جوووووون نازم..

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام شیواجووووووووووووووووووووونم آجی قالب هلو کیتی رو از کجا آوردی خیلی خوشکله آجی جوووووووووووووووووووون...
دووووست دارم عزیزم فعلا بای آجی جوووووووووووووووونم..

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام آجی جووووووونم عزیزم فقط یه نظرت اومد..آهان آدرس قالب رو گذاشتی..مرسی عزیز دلم دوست دارم بوووووووس بوووووووووس

وبلاگ اختصاصی علی عبدالمالکی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام ممنون که به من سر زدی البته به وب سیاوش که داشتم

سر زدی ولی من دیگه اون رو اداره نمیکنم چون با این وب درگیرم

خوشحال میشم سر بزنی و ما رو با عنوان وبمون لینک کنی ممنون میشم بای.

نجمه چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام شیواجووووووووووووووووووونم خوبی آجی جووووووووون؟؟مرسی عزیز دلم آدرسو گفتی واقعا ممنون عزیز دلم حتما میرم و میبینم بازم مرسی آجی جون..
ممنون آجی نظر لطفته فدات شم چشمات خوشکل میبینه..
خیلی دووووووووووووووووووست دارم آجی جوووووووووووووون بوووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

محمد رضا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.m_r331.blogsky.com

سلام وبلاگ پر محتوا و خوبی دارید خیلی خوب می نویسید به ما هم سر بزنید خداحافظ

[ بدون نام ] دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

ع ا ل ی بووووود

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــونم آجی جـــــــــــــــونم.........

حانیه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم


---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
منتظرماااااا

اومدم گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد